












Zdjęcia monety są poglądowe, moneta w rzeczywistości może się nieznacznie różnić.
Banknot kolekcjonerski, 9 zabezpieczeń przed fałszerstwem
Zdjęcia monety są poglądowe, moneta w rzeczywistości może się nieznacznie różnić.
CERTYFIKAT SSL - BEZPIECZNE ZAKUPY
UBEZPIECZONA PRZESYŁKA / ODBIÓR OSOBISTY
Pierwszy bon kolekcjonerski Mennicy Gdańskiej! Dołącza do fenomenalnej serii "The Punk Universe".
Twórz nowoczesną numizmatykę razem z nami!
Ten bon kolekcjonerski doskonale oddaje charakter nurtu science-fiction, który dotyczy rozważań o zaawansowanej technologicznie przyszłości, zamieszkanej przez cyborgi i ludzi funkcjonujących w wirtualnej rzeczywistości.
Został zabezpieczony specjalistycznymi, innowacyjnymi technikami, zarówno na rewersie, jak i awersie. Papier PWPW S.A gwarantuje bezpieczeństwo nanoszonych danych i świadczy o indywidualności produktu.
Nakład jest ściśle limitowany - wynosi jedynie 5000 sztuk na cały świat.
Nowy produkt nawiązuje w swoim nominale do dawnej waluty gdańskiej, czyli złotówek gdańskich. Inspirując się antykorupcyjnym banknotem Mahatma Gandhi 0 Rupii, stworzyliśmy Polski odpowiednik, który zwraca uwagę na demoralizujące problemy współczesnego świata, niezależnie od pozycji i stanowiska. Bon nosi również w sobie antyinflacyjny przekaz, a na terenie Polski nie stanowi środka płatniczego.
Egzemplarz został zabezpieczony szeregiem różnych technik:
-obraz aktywny w promieniowaniu UV,
-mikrotekst pozytywowy,
-podpis,
-hologram,
-dwutonowy bieżący znak wodny,
-włókna zabezpieczające w świetle dziennym,
-włókna zabezpieczające aktywne w UV,
-zabezpieczenia chemiczne,
-numeracja typograficzna aktywna w promieniowaniu UV.
Ten bon jest kolekcjonerskim połączeniem tradycji z nowoczesnością!
Słowo "cyberpunk" opisuje jeden z gatunków science-fiction. Dotyczy rozważań o zaawansowanej technologicznie przyszłości, zamieszkanej przez cyborgi i ludzi funkcjonujących w wirtualnej rzeczywistości. Obraz społeczeństwa nie jest utopijny, wręcz przeciwnie – świetnie opisuje to angielski zwrot: High tech & Low life. Przyszłość w cyberpunku jest pesymistyczna, patologiczna, pełna moralnej destrukcji, a rozwinięta technologia jest często źródłem problemów i przynosi więcej szkody, niż pożytku. Cyberpunk ukazuje negatywne konsekwencje funkcjonowania ludzi w otoczeniu zaawansowanej technologii. Za początek tego nurtu uważa się wydanie książki "Neuromancer" przez Williama Gibsona, który opublikował swoje dzieło w 1984 roku.
Gatunek ten opisuje się też często zasadą 3M - Miasto, Masa, Maszyna. Akcja książek, czy filmów rozgrywa się zazwyczaj w ogromnych, przeludnionych metropoliach, w których technika zdemoralizowała ludzi, niszcząc relacje między nimi.